Pyrotechnika Digitálne médiá a ako môžete profitovať

Pyrotechnika



Vitajte v roku 2008

ohnostroje



Rovnako ako väčšina z vás, som práve svedkom toho, kedy sa lopta v New Yorku zhoršila, aby to znamenalo, že staré sa stalo novým. Keď ohňostroj začal chodiť po celom svete, ak ste pozorne počúvali výbuchy, ktoré ste počuli zvuk vášho starého obchodného modelu čo je to Scott? Myslíte, že zmena nastala v mojom podnikaní, v mojom odvetví? Ak ste nevedeli, odpoveď je áno! Video na webe je nový štandard pre on-line firmy, ktoré sa držia Adapt, alebo zomrieť, čo by ste mali očakávať. Vidíte, že fenomén YouTube zmení každú firmu, ktorá funguje on-line, a mnohé, ktoré fungujú len mimo linku. desať rokov, zlúčenie a splynutie videa na webové stránky sa dostanú len všadeprítomnejšie, čím sa internet a televízia stanú jednou formou, jednou platformou. Podľa Albert Cheng, výkonného viceprezidenta pre digitálne médiá v Disney ABC Television Group, ktorý vyhlásil, že "Digital Media vytvorila konkurenciu a oveľa viac možností pyrotechnika



Teraz už nie sú len televízne a filmové štúdiáV súčasnosti máme blogeri, video bloggeri, nové formy podcastingu, digitálnu televíziu a interaktívne webové stránky. "Toto je Disney hovoriť o vývoji obsahuTo venujú pozornosťTo znamená, že by ste mali byť príliš



Viem, hovoríte, že "moje podnikanie nie je nič ako Disneyho" a ohňostroje možno vo väčšine prípadov máte pravdu.Tu je miesto, aby si nezmeškalHeď vaši zákazníci nemusia platiť, aby ste ich bavili, očakávajú, že vaše webové stránky budú pútavé, informatívne a rýchlo sa dostať do bodu.Ďalšie, oni očakávajú, že chcete navigáciu snap, takže sa nestratili stratený putovanie vo vašom site.The nepopierateľná pravda o marketingu on-line je, že väčšina z vašich návštevníkov vás nájde vo vyhľadávaní engineThen, keď kliknú na to, aby navštívili vaše stránky, máte dve sekundy zapojiť sa do nich a začať budovať dôveru, rapport a liking.A hádať, čo môžete urobiť všetko, s digitálnymi médiamiS video nasadené na strategických miestach na vašom siteSuch ako na vašej domovskej stránke, aby ste pozdravili návštevníkov, na vašej stránke s produktmi, aby ste preukázali svoje riešenie, na stránke objednávky, aby ste vysvetlili vaše záručné alebo návratové pravidlá a dokonca ste pridali svoje stránky na prihlásenie, aby ste pozvali účastníkov, aby sa pripojili k vášmu zoznamu.



Viac než kedykoľvek predtým, komerčný ktoré sa stali neúčinnými rozdelením trhov, ktoré sledujú televíziu



Tisíce tréningových programov už vysielajú na internete a vyvíjajú sa desiatky ďalších tisíc. A do roku 2009, keď je pripojenie na internet vo väčšine každej domácnosti viazané na televíziu, majitelia podnikov, ktorí konajú teraz, budú môcť využiť . Je to jednoduché a cenovo dostupné aj pre tie najmenšie podniky. A kým všetky ostatné vo vašom odvetví neprijmú stratégiu, skutočne vás môžu odlíšiť od vašich konkurentov.

Pyrotechnika

Vitajte v roku 2008 ohnostroje

Rovnako ako väčšina z vás, som práve svedkom toho, kedy sa lopta v New Yorku zhoršila, aby to znamenalo, že staré sa stalo novým. Keď ohňostroj začal chodiť po celom svete, ak ste pozorne počúvali výbuchy, ktoré ste počuli zvuk vášho starého obchodného modelu čo je to Scott? Myslíte, že zmena nastala v mojom podnikaní, v mojom odvetví? Ak ste nevedeli, odpoveď je áno! Video na webe je nový štandard pre on-line firmy, ktoré sa držia Adapt, alebo zomrieť, čo by ste mali očakávať. Vidíte, že fenomén YouTube zmení každú firmu, ktorá funguje on-line, a mnohé, ktoré fungujú len mimo linku. desať rokov, zlúčenie a splynutie videa na webové stránky sa dostanú len všadeprítomnejšie, čím sa internet a televízia stanú jednou formou, jednou platformou. Podľa Albert Cheng, výkonného viceprezidenta pre digitálne médiá v Disney ABC Television Group, ktorý vyhlásil, že "Digital Media vytvorila konkurenciu a oveľa viac možností pyrotechnika

Teraz už nie sú len televízne a filmové štúdiáV súčasnosti máme blogeri, video bloggeri, nové formy podcastingu, digitálnu televíziu a interaktívne webové stránky. "Toto je Disney hovoriť o vývoji obsahuTo venujú pozornosťTo znamená, že by ste mali byť príliš

Viem, hovoríte, že "moje podnikanie nie je nič ako Disneyho" a ohňostroje možno vo väčšine prípadov máte pravdu.Tu je miesto, aby si nezmeškalHeď vaši zákazníci nemusia platiť, aby ste ich bavili, očakávajú, že vaše webové stránky budú pútavé, informatívne a rýchlo sa dostať do bodu.Ďalšie, oni očakávajú, že chcete navigáciu snap, takže sa nestratili stratený putovanie vo vašom site.The nepopierateľná pravda o marketingu on-line je, že väčšina z vašich návštevníkov vás nájde vo vyhľadávaní engineThen, keď kliknú na to, aby navštívili vaše stránky, máte dve sekundy zapojiť sa do nich a začať budovať dôveru, rapport a liking.A hádať, čo môžete urobiť všetko, s digitálnymi médiamiS video nasadené na strategických miestach na vašom siteSuch ako na vašej domovskej stránke, aby ste pozdravili návštevníkov, na vašej stránke s produktmi, aby ste preukázali svoje riešenie, na stránke objednávky, aby ste vysvetlili vaše záručné alebo návratové pravidlá a dokonca ste pridali svoje stránky na prihlásenie, aby ste pozvali účastníkov, aby sa pripojili k vášmu zoznamu.

Viac než kedykoľvek predtým, komerčný ktoré sa stali neúčinnými rozdelením trhov, ktoré sledujú televíziu

Tisíce tréningových programov už vysielajú na internete a vyvíjajú sa desiatky ďalších tisíc. A do roku 2009, keď je pripojenie na internet vo väčšine každej domácnosti viazané na televíziu, majitelia podnikov, ktorí konajú teraz, budú môcť využiť . Je to jednoduché a cenovo dostupné aj pre tie najmenšie podniky. A kým všetky ostatné vo vašom odvetví neprijmú stratégiu, skutočne vás môžu odlíšiť od vašich konkurentov.